Které předávají

Copywriting: Pište texty, které prodávají (978-80-251-4589-0)
258,00

Copywriting: Pište texty, které prodávají (978-80-251-4589-0)

Kniha – autor Anna Sálová; Zuzana Veselá; Jana Šupolíková, 232 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Zajímá vás marketing a reklama? Chcete se stát copywriterem, nebo už se v této oblasti realizujete? Naučte se psát texty, které prodávají! Příručka copywritingu je vhodná nejen pro začínající copywritery, i pokročilí tvůrci textů v ní najdou hodnotné informace, jak svou tvorbu ještě zlepšit. Pětice copywriterů a obsahových stratégů, která s texty pro nejrůznější účely pracuje denně, vás zasvětí do tvorby textů na míru. Ať už se jedná o PR články, webcopy, PPC inzeráty či slogany, texty…

Pár tónů, které přebývají - Václav Hrabě
200,00

Pár tónů, které přebývají - Václav Hrabě

Po třiceti letech opět vychází záznam komponovaného večera s poezií Václava Hraběte Pár tónů, které přeVbývají. Na desce je zachycena Hrabětova beatnická poezie v její nejsilnější podobě, recitovaná Mirkem Kováříkem na podkladu hudebních improvizací skupiny Etc..., a zpívaná Vladimírem Mišíkem. Dnes už legendární gramofonová deska byla natočena v Malostranské besedě již v roce 1980, vyšla o devět let později, a nyní vychází vůbec poprvé na CD.OBSAH: Reduta blues * Stop-time * Ospalé něžnosti * Chvíle * Jam session s Františkem Gellnerem * Blues pro bláznivou holku * Zavři oči * Romance *…

Copywriting - Pište texty, které prodávají - Anna Sálová,  Zuzana Veselá,  Jana Šupolíková,  Lucie Jebavá,  Jiří Viktora
220,00

Copywriting - Pište texty, které prodávají - Anna Sálová, Zuzana Veselá, Jana Šupolíková, Lucie Jebavá, Jiří Viktora

Zajímá vás marketing a reklama? Chcete se stát copywriterem, nebo už se v této oblasti realizujete? Naučte se psát texty, které prodávají! Příručka copywritingu je vhodná nejen pro začínající copywritery, i pokročilí tvůrci textů v ní najdou hodnotné informace, jak svou tvorbu ještě zlepšit. Pětice copywriterů a obsahových stratégů, která s texty pro nejrůznější účely pracuje denně, vás zasvětí do tvorby textů na míru. Ať už se jedná o PR články, webcopy, PPC inzeráty či slogany, texty na internetové obchody nebo komunikaci na sociálních sítích, naučíte se text správně strukturovat,…